Ben jij een ICT duizendpoot, kun jij je eigen powershell schrijven en kun jij, samen met je collega’s, de verschillende klanten van onze opdrachtgever, optimaal ondersteunen? Heb jij het in je om diepgaande technische issues zelf op te lossen, maar deze kennis ook over te dragen aan je collega’s? Dan zijn wij op zoek naar jou in de rol van: Service Support Engineer!

 

Als Service Support Engineer zoek je een baan waarin je:

Complexe storingen analyseert en oplost, waaronder zeer uiteenlopende applicatie-, netwerk- en server-storingen.

Graag structureel verbeteringen in kaart brengt en eventueel ook mee installeert.

Je kennis kunt overdragen aan collega’s en eindgebruikers.

Service Requests en standaard Changes kunt beoordelen en uitvoeren.

Documentatie en knowledge database kunt controleren, aanpassen en bijhouden.

Bezig bent met het verwerken en bijhouden van de administratie rondom calls, incidenten en configuratiegegevens.

Als Service Support Engineer heb je:

MBO werk- en denkniveau, op het gebied van ICT / Automatisering, met minimaal twee jaar aantoonbare werkervaring als beheerder van servers of serverpark.

Kennis van ITIL v3 Foundation.

Praktische kennis van technologieën zoals Windows Server, Active Directory, Exchange en Microsoft SQL Server, Res Workspace Manager, maar ook netwerk gerelateerd zaken zoals TCP/IP, SNMP.

Een klant- en resultaatgerichte instelling, bent leergierig, in het bezit van analytisch denkvermogen en je bent een teamplayer.

Als Service Support Engineer verdien je:

Een afwisselende baan in een uitdagende, informele maar professionele werkomgeving, waarin vakkundigheid voorop staat en met de nieuwste technieken wordt gewerkt.

Een functie met veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en ruime mogelijkheden om je vakinhoudelijk en persoonlijk te ontwikkelen aan de hand van trainingen en opleidingen.

Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.